Εικόνα Σημαντική Ανακοίνωση

Διευκρινήσεις επί της Ανακοίνωσης για τις Εγγραφές Πρωτοετών Ακαδ. έτους 2019-2020 στο Πληροφοριακό Σύστημα Πανεπιστημίου Πατρών:

Ηλεκτρονική εγγραφή

  • Κατά την είσοδο στην ιστοσελίδα http://eggrafes.upatras.gr/ παρέχεται εγχειρίδιο χρήσης με αναλυτικές οδηγίες.
  • Η συμπλήρωση των στοιχείων να γίνει με ΚΕΦΑΛΑΙΑ και Ελληνικούς Χαρακτήρες σε όλα τα απαραίτητα πεδία που έχουν αστερίσκο (θα χρειαστούν στοιχεία από την αστυνομική ταυτότητα, το απολυτήριο λυκείου και το πιστοποιητικό γεννήσεως).
  • Για την ηλεκτρονική επισύναψη των δικαιολογητικών, αυτά θα πρέπει να είναι σε μορφή pdf.

Παραλαβή βεβαιώσεων και κωδικών

Η παραλαβή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης στις υπηρεσίες του Ιδρύματος θα πραγματοποιείται από τη Γραμματεία του Τμήματος μετά από 3 εργάσιμες ημέρες από την ηλεκτρονική εγγραφή στο Πανεπιστήμιο, με την επίδειξη και την προσκόμιση:

  • α) της αστυνομικής ταυτότητας
  • β) του απολυτηρίου λυκείου (φωτοτυπία)
  • γ) του αντίγραφου της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής στη πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ υπογεγραμμένη (εάν δεν κατατεθεί αυτοπροσώπως, να έχει γίνει θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής).
  • δ) Μιας  (1)  φωτογραφίας

Η κατάθεση δικαιολογητικών θα πρέπει να γίνει έως 15 Οκτωβρίου.

Σε περίπτωση που καθίσταται αδύνατη η αυτοπρόσωπη παρουσία του φοιτητή στη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος, και μόνο για εξαιρετικούς λόγους, ο φοιτητής μπορεί να αποστείλει τα ανωτέρω έγγραφα μαζί με αίτηση (θεωρημένη για την γνησιότητα της υπογραφής του) προς τη Γραμματεία του Τμήματος μαζί με αντίγραφο της ταυτότητας του, προκειμένου να του χορηγηθούν τα πιστοποιητικά σπουδών και οι κωδικοί του, στην οποία θα αναφέρεται ο τρόπος αποστολής των ανωτέρω εγγράφων.

Γενικές πληροφορίες

  •  Οι φοιτητές που έχουν εγγραφεί προηγούμενη χρονιά σε Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών παρακαλούνται να προσκομίσουν τα ανωτέρω δικαιολογητικά στη Γραμματεία.
  • Για περίπτωση επιτυχόντα που δεν ολοκλήρωσε εμπρόθεσμα και πλήρως τη διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής, είναι δυνατή η εγγραφή, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, τόσο η σχετική αίτηση όσο και τα δικαιολογητικά κατατίθενται από τον επιτυχόντα απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος χωρίς τη χρήση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υ.ΠΑΙ.Θ. και με πιθανή υποχρέωση φυσικής παρουσίας στη Γραμματεία του Τμήματος σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα (30) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας εγγραφής. Η εγγραφή ολοκληρώνεται ή μη με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος. Επιτυχών που δεν εγγράφηκε ούτε με τη διαδικασία των προηγουμένων εδαφίων αυτής της παραγράφου, χάνει το δικαίωμα εγγραφής για το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό έτος, καθώς και για τα επόμενα έτη για το συγκεκριμένο Τμήμα επιτυχίας του.
  • Για τις περιπτώσεις εγγραφέντων φοιτητών (της ψηφιακής πλατφόρμας του ΥΠΑΙΘ), που δεν εισέλθουν στην πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος του Πανεπιστημίου Πατρών για να συμπληρώσουν τα παραπάνω στοιχεία και να αναρτήσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, δεν θα οριστικοποιηθεί η εγγραφή τους. Για τους εν λόγω φοιτητές θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

Επισημαίνεται ότι ανεξαρτήτως από τη διαδικασία εγγραφής, τα μαθήματα έχουν ήδη αρχίσει από 30 Σεπτεμβρίου 2019.

ΠΡΟΣΟΧΗ

  • Για την ανωτέρω διαδικασία απαιτείται η χρήση μόνο σταθερού ή φορητού υπολογιστή και όχι η χρήση τάμπλετ ή κινητού τηλεφώνου.
  • Η ηλεκτρονική πλατφόρμα παραμένει διαθέσιμη καθημερινά και καθ’ όλο το 24ωρο.

Εκ της Γραμματείας του Τμήματος Γεωπονίας