Σας ενημερώνουμε ότι το Συμβούλιο Διοίκησης, στην υπ΄ αριθμ. 56/13.11.2025 συνεδρίασή του, αφού έλαβε υπόψη την εισήγηση του Πρύτανη, αποφάσισε ομόφωνα ότι την Τετάρτη 24.12.2025, την Τετάρτη 31.12.2025, την Παρασκευή 2.1.2026 και τη Δευτέρα 5.1.2026, δεν θα λειτουργήσουν οι Διοικητικές Υπηρεσίες και Γραμματείες του Ιδρύματος, πλην εκείνων που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του.
Επίσης, το Συμβούλιο Διοίκησης, στην ίδια ως άνω συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα ότι κατά το ως άνω διάστημα, θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 09:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ., το Τμήμα Πρωτοκόλλου-Διεκπεραίωσης και Αρχείου (Ισόγειο – Αίθριο κτιρίου Α’ Διοίκησης, τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 – 996628, 996651), στο οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καταθέτουν τα έγγραφα και την πάσης φύσεως αλληλογραφία τους, που απευθύνεται προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, τις υπηρεσίες και τα συλλογικά όργανα του Ιδρύματος.

